sobota, 14 stycznia 2012

Rozdział 6.

Po powrocie od chłopaków musiałam pogadać z rodzicami . Ciekawe co przeskrobałam . Okazało się ,że mama straciła pracę jako trenerka tańca . Strasznie jest mi jej żal ! Siedziałam tak z nimi godzinę . Później dostałam sms od Sel żebym weszła na skypa ! Odpisałam jej , że za 30 minut . Musiałam jeszcze pozmywac talerze . Weszłam na skypa z 2 minutowym opóźnieniem i od razu kara ! Co ja takiego zrobiła !? No dobra jakoś to przeżyję . Gadaliśmy o jakiś głupotach i dziewczynach które uratowaliśmy . Zayn po 23 gdzieś zniknął . Po kilkunastu minutach dołączył do naszej rozmowy 2 nieznane osoby . Były to nasze nowe koleżanki . Poznaliśmy się i zaprzyjaźniliśmy się . Ta pogawędka trwała do 2:23 . Umówiłyśmy się na obiad po naszej próbie . Tylko ja , Sel , Lena i Olivia .


Już po próbie . Zaraz idę na obiad z dziewczynami . Są super ! Lena to naprawdę spoko laska . Lubi historię i chciałaby zostać archeologiem . Jest bardzo ładna . ... A Olivia kocha fotografować . Jest nieśmiała , ale gdzieś głęboko w niej siedzi dusza towarzystwa . Obiad był przepyszny . Uzgodniłyśmy , że przyjadę po nie i pojedziemy do chłopaków . Szkoda tylko , że Selena i Harry znikają na kolacje .


Jest 16:30 . Jestem w drodze do Olivii . Lena miała przyjechać do niej przed 16 . Gotowe czekały już na dworze . Zapakowałyśmy rzeczy ( bo dziewczyny nocują u mnie ) . Za 45 minut już byłyśmy u chłopaków .
- Witajcie piękne ! - Zayn
- Och bardzo dziękujemy ! - powiedziałyśmy w tym samym momencie
Chłopaki jakoś dziwnie wyglądali . Wszyscy tacy odwaleni i przystojni . Harrego już nie było . Zaprosili na do salonu . Wygodnie usiedliśmy na kanapie . Przez chwilę było cicho, nikt się nie odzywał .
- Co wy dzisiaj tacy odwaleni ?? - głupio spytałam
- A jakoś tak . - odpowiedział Niall - Nie ładnie ? Coś nie tak ?
- Nie jest super . - powiedziała Lena - Co robimy?
- Może zagramy w Twistera . - zaproponował Louis .
- Ty jak dziecko . - odezwał się Zayn
- No dobra może być przeżyję jakoś . - ja
Tak się wygłupialiśmy , że nawet nie zauważyłam kiedy Olivia zaczęła się śmiać . W pewnym momencie Lou był w takiej głupiej pozie . Liam po gilgotał go , tamten spadł .Oczywiście upadł na mnie. On jest taki ciężki . Wszyscy zaczęliśmy się śmiać . Gdy zabawa się nam znudziła dziewczyny opowiadały o sobie . Dowiedzieliśmy się straszne rzeczy . Leny rodzice zginęli w wypadku i została sama . W Londynie znalazła się jej ciotka i zaopiekowała się nią . Wszystkich wstrząsnęła ta wiadomość . ... Olivia nie jest tylko fotografem amatorem ale też bardzo ładnie maluje . Nie docenia swojego talentu ale my i tak wiemy że jest świetna . Dowiedziałyśmy się ,że nasi drodzy przyjaciele ubrali się tak dla nas . Zarumieniłyśmy się . ... Coś mi się wydaje , że Zaynowi podoba się Lena . Tak ją podrywa , że chyba Lena już nie może z nim wytrzymać . To tak śmiesznie wyglądało . A tak wracając do mnie Louis zaprosił mnie na spacer. Zgodziłam się i przyznam , że nie kogę się doczekać . Nie odchodzi mnie to ,że jest ode mnie 3 lata starszy . Do 22 siedzieliśmy tylko i gadaliśmy o głupotach . Już mnie brzuch bolał od śmiania się . Na pożegnanie każdemu dałyśmy buziaka w policzek


Gdy byłyśmy już umyte i ubrane w piżamki gadałyśmy o chłopakach . Dowiedziałam się ,że Olivi podoba się Liam , a Lena na razie nie wybrała sobie jednego 1D . Podoba się jej inny chłopak . Kiedy dziewczyny usnęły dostałam sms od Seleny :
- ,, Wiesz co się stało ? Harry poprosił mnie o chodzenie ! "
Odpisałam :
- ,, To super ! Widzisz mówiłam , że to wypali "
- ,, No ale trochę się boje . A ty i Lou ? Jak tam ?"
- ,, Normalnie nadal przyjaciele, ale mam dobrą wiadomość ... zaprosił mnie na spacer "
- ,, Na serio ? widzisz ... ułoży się wam "
- ,, Tak myślę "
PO tym smsie usnęłam i śniłam , że byłam Seleną i chodziłam z Louisem . To było straszne ! Najlepsza przyjaciółka z moim Louisem .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry , że tak długo ale nie miałam weny !

2 komentarze:

  1. Hmmmmmmmmm. co mogę powiedzieć ekstra............ nie
    zarąbiscie............niewiem. poprostu super fajny zarąbisty jakiś tam blog(vlog czy jakoś tam)

    PS $Wojtek$ dodał komentarz :D

    OdpowiedzUsuń