piątek, 20 stycznia 2012

Rozdział 12

Pisze Lena .

Chyba jako jedyna wszystko pamiętam z imprezy urodzinowej . Choć Sel  i Olivia  coś może jażą , ale Miśka raczej ( napewno) nic nie pamięta .

Więc po rozdaniu prezentów dla Sel nadszedł czas na zabawe i toast . W czasie toastu wszyscy byli trzeżwi .No bo to tylko jeden kieliszek  szampana  . Na cześć Sel zaczeliśmy krzyczeć żeby pocałowała Harrego i bez problemu to zrobiła . Póżniej  Miście  żeby pocałowała Luisa  i też to zrobiła . Póżniej Harry , Sel , Luis . Miśka  zaczeli kzrczeć zebym pocałowała Zayna , a jak nie to mam  wypiś jeden kieliszek  wódki  (obiecałam sobie że do 18 nie wypije żadnej wódki !!)  , ale nie chciałm go pocałować  , więc go przytuliłam  ( fajnie było ;d) To samo zrobiła Olivia i Liam .

Potem pływaliśmy w basenie z wyjątkiem Miśki i Luisa pili piwo i grali na konsoli .  po godzinie znudziło nam sie pływanie . Chłopaki zrobili grila  ,wszyscy pili piwo tylko ja nic nie piłam , a Sel drinka .Śpiewaliśmy różne piosenki, Nial grał na gitarze , a my śpiewaliśmy. póżniej harry i Sel znikneli na jakieś 2h.Około 23 wrócili  , wtedy Miśka sie najbardziej opiła , i Niall .
 w pewnym momęcie zaczeli tańczyć na stole , a reszta sie śmiała ; d , póżniej Hary też wszedł  (bo stół był wielki ) i  pociągną Sel  tańczyli z sobą cały czas . Liam tańczył z Olivią na podłodze  ,Luis poszedł do Miśki i sie z nią wygłupiał , A   zayn wziął  gitare i zaczął śpiewać dla mnie piosenke , to było bardzo romantyczne  . Póżniej szampan i już połowa ludzi odleciała ... długo gadaliśmy po nocy  opwiadaliśmy sobie kawały , poznawaliśmy się  . Póżniej bawiliśmy się w śmigus dyndus lataliśmy z wiadrami na dworz , by ło tak zimno ( a godzina była wtedy 3 :45)
A po zabawie chłopaki nam dali bluzy i czekaliśmy na wszód słońca , nowy  dzień powitałam w objęciach Zayna .  Póżniej poszliśmy spać  .


Obecnie jestem w swoim domu i bawie sie z pieskiem  , jest 12 :00 zaraz do miasta  , bo musze coś cioci kupić , a póżniej z dziewczynami na kawe do kawiarni .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pisała Jul@    a dokładniej napisze albo Olga , albo @ni@

2 komentarze:

  1. Fajne. Ale ( bez skojarzeń ) wszyscy się całują a ja nie. Ale Jula nie myśl ze wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wy macie talent do opowiadań. Szkoda że ja takiego nie mam.(Zazdrosny).

    OdpowiedzUsuń