poniedziałek, 9 stycznia 2012

Rozdział 4.

Wyjątkowo dzisiaj późno wstałam . Była 12:47 . Wyspana poszłam się ubrać i umyć się . Po 15 minutach zeszłam na dół zjeść śniadanie . Zobaczyłam, że mama siedzi smutna w kuchni . Podeszłam do niej .
- Co jest ? - spytałam
- Marta nie może zatańczyć na przedstawieniu . Wiesz ile ten występ dla mnie znaczy ? Bardzo dużo od tego zależy czy będę jeszcze uczyć tańca .
- Wiem mamo ! Bardzo Cię kocham dlatego ja i Selena zatańczymy za Martę , a chłopaki z 1D będą nam towarzyszyć .
- Zrobisz to dla mnie ? Jesteś najlepszą córką na świecie . Wiesz o tym ?
- Wiem mamo . Lecę zadzwonić do Sel . - dając buziaka mamie na pożegnanie pomyślałam ,, Jak my pogodzimy ze sobą dwa występy i próby ? Dobra raz kozie śmierć "Szybko zadzwoniłam do Sel i odpowiedziałam jej o wszystkim . Ucieszyła się i powiedziała , że umówiła nas z chłopakami na lody o 14 . Miałam mało czasu dlatego od razu poszłam się szykować . Byłam gotowa i czekałam tylko na moją paczkę .


Siedzieliśmy już w lokalu i zajadaliśmy desery lodowe . Oczywiście Selena siedziała koło Harrego . Byli odcięci od świata. Obok mnie siedział Louis i Zayn . Było nam wszystkim tak wesoło . Przypomniałam sobie , że muszę się o coś spytać chłopaków.
- Chłopcy pomożecie mi uratować stanowisko pracy mojej mamy ? - spytałam . Bałam się , że się nie zgodą , albo już będą meli coś zaplanowane . Myliłam się .
- No jasne ! - wykrzyknęli wszyscy razem - A co mamy robić ?
- Zaśpiewacie dwie lub trzy piosenki , a ja z Seleną zatańczymy do nich .
- Nie ma sprawy , a kiedy to ma się odbyć ? spytał Liam
- Za tydzień . Godziny jeszcze dokładnie nie wiem , ale tak po południu . Pasuje ?
- Tak . - odparł Niall
Siedzieliśmy tam do 16. Byłam pełna . Czułam , że przybyło mi 2 kilogramy . Wracając do domu Selena , a później wszyscy usłyszeliśmy jakieś głosy . Były to 2 dziewczyny , które zostały okradane przez 5 chłopaków. Pobiegliśmy tam i uratowałyśmy je . Po godzinie pojechaliśmy do domu 1D na kolacje . Przygotowaliśmy ją wszyscy razem . Kilka razy dostałam sałatą , ogórkiem i marchewką ale to nic . Po kolacji wróciłam do domu i weszłam na komputer .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myślę , że się podoba ! Piszcie w komentarzach . ;)

3 komentarze: