niedziela, 8 stycznia 2012

Rozdział 2.

Wczorajszy dzień był zarąbisty ! Próba przebiegła bez żadnych kłopotów . Do chłopaków przyszłyśmy od razu po próbie i byłyśmy u nich do 3. Co my tan nie robiłyśmy ! Taniec w Just Dance 3 minął bez zastrzeżeń , bo kocham tańczyć . Gorzej było z karaoke . 1D zaśpiewało rewelacyjnie piosenkę ( jak to ONI ) , a ja i Selena miałyśmy zaśpiewać solówki . Sel jest odważna i nie bała się pokazać jak śpiewa . Gorzej było ze mną . W głowie chodziły mi tylko myśli typu : ,, Ośmieszę się przed nimi " albo ,, Przecież oni nie wyśmieją " . Czułam się jakby nogi mi się uginały . Zaczęła się piosenka i zaśpiewałam . ,, Nie było tak źle " - pomyślałam , gdy zobaczyłam , że chłopakom szczęki opadły . Pogratulowali nam , a nagrodą było to , że wrzucili nas do basenu ( w ubraniach ) . Po kilku minutach znudziło nam się pływanie , więc poszliśmy oglądać horrory . Ja to mam szczęście ! ,, Mój '' Louis wziął mnie na kolana i objął , żebym się nie bała . Było mi jak w niebie . Widocznie nie byłam tam sama ... Selena też była w objęciach chłopaka . Był to nasz Harry . W takich pozycjach spędziłyśmy 3 horrory i 1 komedię . Byłam w złym stanie , żeby wrócić do domu , dlatego poszłam wyjątkowo spać do Sel .


Jest godzina 11:00 , O boże za godzinę mamy próbę .
- Sel ,Sel obudź się ! - krzyknęłam
- Co jest ? Dlaczego tak wrzeszczysz ?? - spytała
- Jest 11:00- gdy tylko to powiedziałam . Selena od razu wstała . Jesteśmy szybkie . W pół godziny zdążyłyśmy się ubrać , umyć , zjeść śniadanie i nałożyć lekki makijaż . Wyszłyśmy . Za 15 minut byłyśmy już na miejscu przebrane i gotowe do próby . Chłopaki też się zjawili i zaczęliśmy . Po próbie poszłyśmy do domów szykować się do kina z Harrym i Louisem.


Była 14:52 . Za chwilę mają się zjawić nasi królewicze . Selena przyszła do mnie 3 godziny wcześniej i dopasowywałyśmy sobie ubrania , robiłyśmy fryzury , malowałyśmy paznokcie . Jest za dwie trzecia ! Zadzwonił dzwonek .
- Hej Miśka , idziemy ? - spytał się mnie Louis
- Oczywiście przystojniaku ! - szybko dałam mu odpowiedz .
Wychodząc z domu wziął mnie za rękę i wsiedliśmy do czarnego samochodu . Harry pobiegł do Sel .
- Witaj księżniczko ! Gotowa do kina ? - powiedział .
- Jasne , że tak mój królewiczu - odpowiedziała z lekkim uśmiechem .
Gdy już siedliśmy na sali spytałam na jaki film poszliśmy, a Harry głupio odpowiedział ,że na horror. Nie rozumiem go . Nie przejmowałam się Harrym tylko Louisem . Wtuliłam się w niego , a on we mnie . Po 1,5 godziny filmu chłopcy odwieźli nas do domów. Byłam bardzo zaskoczona i szczęśliwa , gdy Louis na pożegnanie dał mi buziaka w usta . Nie wiedziałam co zrobic , dlatego odwdzięczyłam się tym samym . Podobnie stało się pod Seleny domem tylko Harry dał Sel różyczkę , a ona podziękowała mu buziakiem . Dzień zaliczam do bardzo udanych . Ciekawe co jutro się wydarzy ? Pierwszy dzień bez próby , może chociaż tyle .
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Podoba się ? Nie umiem pisać !

3 komentarze:

  1. super oby dwa. Kuba.D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne!! Spokojnie nie martw się wyrobisz się z pisaniem i potem będzie coraz lepiej :D Czekam na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam to 10 raz i cały czas się nie nudzę!!! Dziewczyny powodzenia tylko jak już pisałem żeby trochę więcej o (Zwłaszcza)Zaynie bo brakuje go. Ale ja już się nie wtrącam, bo to wasz Show ale jeśli potrzebujecie pomocy to jestem zawsze do usług... ;) Kuba.D

    OdpowiedzUsuń